Echt aan het bijkomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Echt aan het bijkomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Echt aan het bijkomen!

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

12 Februari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo reisvrienden!

Nou ik ben aangekomen in thailand na een soepel verlopen reis.
Vermaak me op en top hier op en top in Khaon San road tussen alle backpackers! zwembad, bier...maar er moet natuurlijk ook nog iets van de omgeving worden gezien, dus ben ik met een boot over de Mae Nam Chao Phraya gegaan. Vet cool!

Ga morgen naar het noorden van Thailand met de nachttrein!

Jullie horen snel weer van mij

X


  • 13 Februari 2009 - 07:03

    Rob:

    HA ERIC!

    Vloog je Business Class? Wat een beenruimte?

    Coole foto's. Doe Deborah de groeten. En alle andere WaarBenJij reizigers die je tegenkomt...

  • 16 Februari 2009 - 12:49

    Kai:

    Super die foto`s! Die guard heeft het er maar ongemakkelijk mee :P

    Ben benieuwd wat Eric verder gaat uitspoken :P

  • 20 Februari 2009 - 14:00

    Jelmer :

    Ben jaloers Eric! Heimwee naar Thailand :D

    Enjoy de trip verder.

    Groeten aan de guard :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sexy Eric

Ik ga op wereldreis met een budget van EUR 0,- Ladies, here i come! No more stress!

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 19908

Voorgaande reizen:

10 November 2008 - 30 November -0001

No stress. I go wereldreis!

Landen bezocht: