Jeetje reizen kan ook zwaar zijn.... - Reisverslag uit Pai, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Jeetje reizen kan ook zwaar zijn.... - Reisverslag uit Pai, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Jeetje reizen kan ook zwaar zijn....

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

18 Februari 2009 | Thailand, Pai

Hee luitjes!

Nou hier weer een berichtje van mij!
Nu ben ik na twee dagen jungle aangekomen in Pai! Dit was ook wel nodig want een jungletocht was erg vermoeiend en hier kan ik dus even chillen;)

In de jungle heb ik o.a. nog een tocht gedaan met olifantjes, heel leuk en ontspannend was dat. DE overnachting vond plaats in een bamboo hutje, hier mocht ik tussen twee ckickys in slapen, heerlijk geslapen dat begrijp je natuurlijk wel!

Nou check ff de foto's

En tot de volgende x weer!


En uum wie is er dit weekend in Bangkok?? Hopelijk zit er een ontmoeting in?


XXXX

Eric

  • 18 Februari 2009 - 11:52

    Kai Stevens:

    Yo Eric, Chille zaak man...een jungletocht! Wanneer komen de foto`s? Ben toch wel benieuwd hoe jij eruit zit midden in de Jungle!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sexy Eric

Ik ga op wereldreis met een budget van EUR 0,- Ladies, here i come! No more stress!

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 19887

Voorgaande reizen:

10 November 2008 - 30 November -0001

No stress. I go wereldreis!

Landen bezocht: