Zondag 'Katerdag'??? - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Zondag 'Katerdag'??? - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Zondag 'Katerdag'???

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

08 Februari 2009 | Nederland, Middelburg

Goedemiddag!

Nou mijn reis kan nu echt beginnen, morgen is het zo ver!

Ik ben deze week al bij Deborah ingetrokken en dat was al behoorlijk chill. Mocht bij haar in bed slapen;) klikt dus al goed tussen ons. Dat was natuurlijk wel nog maar de vraag.

Gisteren een vet afscheidsfeest gehad met al haar vrienden (inc. lekkere chicky's) en dat was behoorlijk heftig zal ik maar zeggen.....het bier ging er lekker in. Zie de foto’s!

Ik heb nu echt een dayafter gevoel. Ja, dus een echte zondagkaterdag voor mij, wel nog ff mijn tas inpakken en morgen met het vliegtuig naar Bangkok!

Thailand, here I come!!!!!

• 08 Februari 2009 - 18:22

Brigittte:

Zo, en nu maar duimen dat je niet uit de gordel vliegt!
    Goede reis..

• 08 Februari 2009 - 20:18

Kai Stevens:

Dude jij hebt het maar getroffen zo te zien ;) Lekker feestje gehad zo te zien! Ben benieuwd wat je vanaf komende week in thailand gaat uitvreten... :)