Mijn coole reisgenoot + winnaars fotoruimte! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Mijn coole reisgenoot + winnaars fotoruimte! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Mijn coole reisgenoot + winnaars fotoruimte!

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

22 Januari 2009 | Nederland, Delft

Yo traveldudez and adventurechicks,

Het heeft even geduurd, maar het lijkt erop dat ik een coole reisgenoot gevonden heb! Het was om te beginnen damn hard om een keuze te maken, want er waren nogal wat coole reizigers die allemaal goede redenen aandroegen om mijn reisgenoot te worden:

“Eric, He ouwe globe trotter, kom je gezellig met mij en de rest van de delegatie de Chinese muur beklimmen, Chairman Mao swaff.... uuuuh bekijken, lachen om alle "Chinglish" and so on.. Lijkt me heeel tof. Hope to see you with in 5 months" Lennart A.K.A. Mr King

“Samen de maori's bezoeken, skydiven en de orginele Uggstore bezoeken natuurlijk, yeah. Dus kies mij, je zult er geen spijt van hebben :)” Linda

“7 februari vertrek naar Zuid-Afrika voor 2 maanden. Ik ga daarheen met 7 zeer aantrekkelijke dames. Nu is mijn libido wel redelijk groot. Maar om 7 dames te plezieren voor 2 maanden lang dat trek ik niet. Nu zou het een hele mooie uitkomst zijn als Sexy Eric mij zou vergezellen om mijn taak af en toe waar te nemen.” Rick

“Billen kijken in Rio, dat is pas ontstressen! De samba doen met de caricas. Zonnen op Copacabana of Ipanema....” Joost

“Sexy Eric mag met mij mee naar Rio de Janeiro! Ik kom op 27 januari 's avonds aan...verblijf voor 2 maanden in een kamer in Barra di Tijuca. Naast het zonnebaden, surfpogingen, feesten, caiprinhia's, feijoada & carnaval! Is hij ook welkom bij Santa Clara (http://www.familiasantaclara.org.br/ingles/index.asp). Lijkt mij een mooi begin van zijn wereldreis :-)” Sexy Debby

“je kan met mij mee op reis omdat:
- we er een dikke party van gaan maken
- er genoeg ruimte is in mijn vette backpack
- ik twee lekkere chicks meeneem
- en je mag elke nacht dicht tegen me aan komen liggen”
Fleur

Nu waren er sommige reizigers die wat snel vertrokken – remember: no stress, dus ook zeker geen haast – en anderen die weer wat laat vertrokken. Ik had ook geen zin om te werken of stage te lopen, dus hoe leuk de berichten ook waren, ook deze coole reizigers vielen af. Toen bleef er nog een klein groepje coole dudez en chille chicks over. Na vijf bottles of rum heb ik dan toch maar een keuze gemaakt. Het e-mail bericht van mijn nieuwe reisgenoot:

Wat leuk dat je een reis wilt maken, altijd goed om met leuke verhalen thuis te komen, toch?

Ik ben Deborah en wil heel graag dat je met mij mee reist en dat we samen spannende ervaringen kunnen gaan delen......

Ik ga 9 feb naar thailand en daar blijf ik 5 weken. Hier ga ik eerst naar de bekende full moon party's op een van de eilanden in het zuiden, daarna trek ik door naar het Noorden. Daar aangekomen ga ik ook nog langs Laos en Cambodia. Alleen mag mijn moeder dit niet weten...hihihih zij denkt dat ik alleen naar thailand ga. Die vind het sowieso niet leuk dat ik alleen ga reizen en begrijpt ook niet goed waarom ik het allemaal wil.

Misschien denkt mijn moeder er anders over als jij met mij mee gaat???

Na die 5 weken reis ik door naar Nieuw zeeland daar wil ik gaan werken en rondreizen van Noord naar Zuid voor een periode; zo lang het leuk is!

Bepaalde eigenschappen van mij zijn;
Spontaan
Altijd vrolijk
Ook een beetje gek ;) wie niet?

Deze reis maak ik omdat ik ben afgestudeerd als HBO verpleegkundige en misschien kan ik in Nieuw Zeeland wel gaan werken als verpleegkundige...wie weet

Veel ligt er nog open!

Wil jij in mijn koffer? Sexy eric! je bent van harte welkom!!!!!


Liefs,

Deborah
(http://deborahs.waarbenjij.nu)


Reizen door Azië staat hoog op mijn chill-out lijstje en natuurlijk voel ik me verplicht om Deborah`s moeder gerust te stellen. Mijn moeder zou zich ook zorgen maken, maar ze weet nou eenmaal dat ik ontzettend verstandig ben! *kuch* *kuch*. Deborah, We go wereldreis, 9 februari begint ons grote avontuur!


Many thanks voor al jullie reacties en wie weet kom je mij en mijn coole travelbuddy wel tegen aan de andere kant van de wereld. Om maar meteen verder te gaan naar de volgende chille zaak, maak ik maar meteen even bekend welke twee reizigers 100 stuks extra fotoruimte hebben gewonnen in de maand januari:

Joost (http://joostami.waarbenjij.nu)
Cynthia (http://cynthiav.waarbenjij.nu)

Have fun met jullie extra fotoruimte!

Binnenkort heb ik nog een nieuwe verrassing in petto, die jullie hoop op een reis samen met mij – the coolest puppet van Nederland – weer tot leven zal wekken. Houd mijn reisdagboek dus goed in de gaten!

No more stress, I go wereldreis! :)

GreetZ,

Sexy Eric!

  • 22 Januari 2009 - 13:04

    Deborah:

    see you soon!

    XXX

  • 22 Januari 2009 - 17:19

    Joost:

    Nou iig bedankt voor de 100 foto's en veel plezier met Deborah!

  • 22 Januari 2009 - 17:47

    Cynthia Veenstra:

    Wow! Thanks voor de extra ruimte! Dat komt onwijs goed van pas!

  • 27 Januari 2009 - 17:59

    Maartje:

    YAY for you, Sexy Eric! Mazzelaar... Deborah is een supermeid, jullie gaan het vast en zeker gezellig hebben samen. En niks aan haar moeder vertellen, hè?? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sexy Eric

Ik ga op wereldreis met een budget van EUR 0,- Ladies, here i come! No more stress!

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 19907

Voorgaande reizen:

10 November 2008 - 30 November -0001

No stress. I go wereldreis!

Landen bezocht: