I go wereldreis! =D - Reisverslag uit Delft, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu I go wereldreis! =D - Reisverslag uit Delft, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

I go wereldreis! =D

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

02 December 2008 | Nederland, Delft

Yo All,

Wil je weten waarom ik op wereldreis ga? Nou check dit shocking verhaal dan ff hier: http://sexyeric.hyves.net/album/35371043/Deel_1_No_more_Stress/U5aZeL-O/fotos/451657918/0/y83c/

Na zo`n 5 uur vol stress heb ik de magische woorden uitgesproken: NO MORE STRESS!! Wat is er nou beter om helemaal aan je stressvolle leven te ontsnappen dan een wereldreis?

Just one little thingy voor ik kan vertrekken: met wie mag ik mee? Ik ben zeer flexibel, slaap gerust in je backpack en jij kunt op reis met the coolest puppet van Nederland!

Bovendien heb ik met mijn buddies at WaarBenJij.Nu geregeld dat degene die mij meeneemt maarliefst 500 stuks fotoruimte en 20 stuks videoruimte kado krijgt en dan ook nog kans op een gratis reisalbum maakt, maar die shizzle bespreken we later!

Wil jij samen met mij de wereld rond?
Mail dan jouw reisdoel, de landen waar je gaat reizen, jouw vertrekdatum en een korte motivatie waarom wij samen op reis moeten gaan naar sexyeric@waarbenjij.nu

In ieder geval: NO MORE STRESS!!!!

GreetZ S.E.

P.S. travelbuddies worden? voeg me toe aan je vriendenlijst op WaarBenJij en maak iedere maand kans op extra fotoruimte!

Heb jij ook Hyves? Ook daar kunnen we vrienden worden: http://www.sexyeric.hyves.net

  • 12 Januari 2009 - 15:13

    Sexy Eric :

    Yo people,

    Wie wordt mijn coole reisgenoot? Ik ben benieuwd! I go travel, no more stress!!! :D

    GreetZ

    Sexy Eric

  • 12 Januari 2009 - 15:33

    Karen :

    Je mag met me mee! Alleen.. helaas... maak ik voorlopig eventjes geen reisje meer :-( Anders had ik je heel graag meegenomen hoor, sexy ericje!

  • 12 Januari 2009 - 17:13

    Cynthia:

    Voorlopig blijf ik op dezelfde plek, dus helaas. Anders had ik je graag meegenomen.

  • 12 Januari 2009 - 17:18

    Cynthia Veenstra:

    Excuseer, bovenstaand bericht was van mij. Ik had nog niet ingelogd :).

  • 12 Januari 2009 - 17:38

    Wessel:

    Ha sexy eric.
    Wij zitten nu in zuid-afrika. Dus als je daar beland neem ik je mee naar de andere wilde beesten. Ik kom je niet halen dus je zal iemand moeten vinden die je hierheen brengt!!

  • 12 Januari 2009 - 17:46

    Denwally:

    graag heel graag zelfs !!

  • 12 Januari 2009 - 18:14

    Sander:

    Ik snap er de ballen van :O

  • 12 Januari 2009 - 18:23

    Fleur Bekke:

    jo sexy eric.. no more stress in Australie zeg ik;) ga met mij mee en je maakt te gekke dingen mee..5 februari vertrek en 25 julie terug!

  • 12 Januari 2009 - 20:15

    Chantallo:

    Sexy Eric! Ik ga binnenkort een paar dagen naar Rome, je mag mee hoor!

    Groetjes Chantal

  • 12 Januari 2009 - 21:00

    :

    Shitt is dit n grap?? Flat eric is mijn held, ik heb hem hier bij me in Suriname en ga 8 februari n maand naar Brazilie inclusief carnaval de 21et/m24e in Rio! Dus hij gaat daar sowieso al heen. Duidelijker dan dat die andere (grotere) Flat Eric met mij mee gaat kan niet. :D:D

  • 12 Januari 2009 - 21:10

    Sexy Eric :

    @wessel: zuid afrika sounds chill, maar of ik iemand vind die me daar heen kan brengen is afwachten...

    @Fleurbekke: downunder..ook niet gek! Stuur ff een mailtje naar sexyeric@waarbenjij.nu en verzin een originele rede waarom wij samen het avontuur aan moeten gaan!!

    All travellers die al terug zijn maar me wel graag mee zouden laten reizen: thnx, dat is nu de echte backpackers spirit!

  • 12 Januari 2009 - 21:56

    Jelmer :

    Cool Eric zo'n dagboek! Ik ga je zeker volgen!! Waar je ook terecht en vooral met wie! ;) :D

  • 12 Januari 2009 - 22:28

    Joas:

    Held!
    Geen betere partyplek op de wereld dan New York natuurlijk! Woon er maar doe binnenkort de hele Oostkust... And you are invited!
    Zie je hier!
    Joas

  • 12 Januari 2009 - 22:39

    Joas:

    Held!
    Geen betere partyplek op de wereld dan New York natuurlijk! Woon er maar doe binnenkort de hele Oostkust... And you are invited!
    Zie je hier!
    Joas

  • 12 Januari 2009 - 23:01

    Melvin Mackintosh:

    Carnaval in Rio 19-25 februari. Je mag mee! Maar ik zit in Suriname. Als je in iemands koffer mee uit Nederland wilt komen, kan dat. ik haal je wel op op de internationale luchthaven Zanderij. Geef een gil!

  • 13 Januari 2009 - 17:26

    Nancy Brand:

    Heey sexy eric!

    Ik heb je al gemaild maar zou je graag meenemen van 5 t/m 22 februari op een rondreis naar egypte.

    Ga met mn saaie ouders en broertje en zoek iemand om de boel mee op stelten te zetten daar.

    Ik hoop dat je meegaat!

    Groetjes

  • 14 Januari 2009 - 01:06

    Asta Vd Marel:

    als je zin hebt om naar het land der gekken te verkassen, kun je naar japan komen, moet je wel even een andere lift vinden, of je moet graag per fed-ex willen reizen..

    toevallig ken ik wel wat mensen die in mei of juni richting Japan komen

    en dan kun je july nog meer naar het land der aussen ook!
    Natuurlijk breng ik je eind july netjes terug naar Nederland, de plek waar we allemaal zoveel van houden!

  • 14 Januari 2009 - 01:07

    Asta Vd Marel:

    als je zin hebt om naar het land der gekken te verkassen, kun je naar japan komen, moet je wel even een andere lift vinden, of je moet graag per fed-ex willen reizen..

    toevallig ken ik wel wat mensen die in mei of juni richting Japan komen

    en dan kun je july nog meer naar het land der aussen ook!
    Natuurlijk breng ik je eind july netjes terug naar Nederland, de plek waar we allemaal zoveel van houden!

  • 14 Januari 2009 - 09:16

    Sexy Eric :

    Super Chill, wat een reacties...Many thnx people! Ik heb vernomen dat er tientallen reacties bij mijn bro`s @ WaarBenJij binnenkomen. Awesome! Hou de weblog vooral in de gaten, binnenkort meer nieuws over mijn nieuwe reisgenoot!

    GrtZ Sexy E.

  • 15 Januari 2009 - 19:36

    Brigitte:

    Hoi Eric,

    Ik zou graag met je meegaan maar je raad het al: ze laten me hier nooit gaan zelfs niet met zo'n goddelijk type als jij.
    Ik kan jou en je toekomstige reisgezel (in ) wel een lift aanbieden van Hoogerheide naar Antwerpen. een avondje Irish pub kun je niet missen als je op wereld reis gaat en wie weet aan wie je daar plakt..

    Succes ;)

  • 16 Januari 2009 - 20:57

    Kiersten:

    Hi sexy!

    Hoe is het? Ben je al klaar om mij te gaan missen?! Ik zie er echt tegenop dat ik je zo lang moet gaan missen, sexy ericje... ;)Who the fack is die paxxie dan? Joas heeft wel gelijk..je bent echt een held, alleen jammer van die SOA!! Ik hoop dat we snel weer een keer samen op jouw kamer zijn!

    Blijf van de wijven af!

    Your sexy bitch...

  • 20 Januari 2009 - 14:38

    Fleur Bekke:

    Yoo E.. Wanneer weet je met wie je mee op reis gaat? Ben namelijk wel heel benieuwd;)

    Laters

  • 21 Januari 2009 - 10:01

    Sexy Eric :

    Yooo peepz,

    Nog ff geduld, ik dacht dat ik op mijn werk veel papier voor me had, maar de stapels brieven van jullie overtreffen alles! Het gaat niet meer lang duren, dan maak ik bekend met wie ik op reis ga!

    GreetZ Sexy E. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sexy Eric

Ik ga op wereldreis met een budget van EUR 0,- Ladies, here i come! No more stress!

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 19886

Voorgaande reizen:

10 November 2008 - 30 November -0001

No stress. I go wereldreis!

Landen bezocht: