Back in Holland! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Back in Holland! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Back in Holland!

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

20 Juli 2009 | Nederland, Utrecht

Yo mensen, eindelijk kan ik jullie uit de spanning verlossen. Ik leef nog! Mijn avontuur is geëindigd in een hobbelige terugreis per TPG-postverpakking.

De afgelopen maanden namen drie coole reisgenoten mij mee op reis door Azië. Zo maakte ik een jungle trektocht, ging ik duiken en dobberde ik op een luchtbed op zee om ook nog wat te chillen.

Deborah, Hannah en Suzan waren wat mij betreft stuk voor stuk ubercoole relaxte reisgenootjes en ik heb iedere dag genoten van mijn avontuur. Toch kan er maar één de coolste reisgenoot worden en een gratis album winnen. En dat bepalen jullie!

Stem hier op de reisgenoot die de coolste foto's van mij wist te maken:

Geheugen even opfrissen?
Bekijk nog even wie welke foto's van mij maakte.

Deborah:

Hannah:

Suzan:

1 augustus sluit de stemronde en wordt bekend wie OFFICIEEL de titel 'coolste reisgenoot van Sexy Eric' en natuurlijk een gratis album krijgt!

Greetz,

Sexy Eric!