Winnaars fotoruimte februari! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Winnaars fotoruimte februari! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Winnaars fotoruimte februari!

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

02 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Helemaal in de backpackspirit weggezonken (letterlijk, want ik ben gaan duiken, check mn vorige bericht!) is het alweer maart.

Dat betekent dat er weer twee coole reizigers party kunnen gaan maken en alle pics ervan op WaarBenJij kunnen plaatsen met 100 stuks extra fotoruimte!

Al mijn reisvrienden zijn natuurlijk cool en verdienen deze chille shizzle. De winnaars van de maand februari zijn:

Marco en Astrid (http://marcoenastrid.waarbenjij.nu)

Corto (http://corto.waarbenjij.nu)

Gefeliciteerd en have fun!

Ook in maart maken al mijn friendz weer kans op extra fotoruimte. Hou mijn weblog dus goed in de gaten...

Wil je weten wat ik al allemaal uitgevreten heb? check dan maar eens de foto`s!

Ik heb inmiddels een nieuwe reisgenoot (nog steeds in Thailand). Ook jij kunt mijn reisgenoot worden. Wanneer je mij tegenkomt heb je het recht om mij over te nemen van mijn huidige reisgenoot!


Greetz,

Sexy Eric!

  • 02 Maart 2009 - 22:41

    Marco En Astrid:

    Hi Sexy Eric,

    Dank je wel voor de extra fotoruimte!!! Daar weten wij wel raad mee hier Down Under.

    Nog 5 weken werken en dan gaan we naar Kangaroo Island.

    Groetjes Marco en Astrid xxx

  • 07 April 2009 - 19:50

    Brigitte:

    Het is al wel erg lang stil . Toch niets ergs gebeurt mijn kjoetie ?

  • 14 April 2009 - 08:37

    Sexy Eric :

    YoYo Brigitte en other peepz,

    Reizen is heavy zeg! Hopelijk binnekort weer een wild verhaal...eerst even uitpuffen onder mijn palmboom!

    GreetZ
    Sexy E.

  • 24 April 2009 - 13:28

    Brigitte:

    nou S Eric je berichtje kwam wel op het juiste moment , ga zelf morgen naar Lefkas en kan nu met een gerust hart op reis !

    Veel plezier !X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sexy Eric

Ik ga op wereldreis met een budget van EUR 0,- Ladies, here i come! No more stress!

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 19855

Voorgaande reizen:

10 November 2008 - 30 November -0001

No stress. I go wereldreis!

Landen bezocht: