Spitter spetter spatter ik kom een druppel later - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu Spitter spetter spatter ik kom een druppel later - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sexy Eric - WaarBenJij.nu

Spitter spetter spatter ik kom een druppel later

Door: Sexy Eric

Blijf op de hoogte en volg Sexy Eric

02 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Om het bezorgde thuisfront maar even op de hoogte te houden, ik heb de afgelopen week heerlijk gechilld op het eiland Ko Tao in Thailand.
Daar heb ik tevens mijn duikbrevet gehaald :)
Ja wie had dat nou gedacht, sexy eric voelt zich als een vis in het water in de zoute zee van Ko Tao.
Het kostte me veel moeite om het ademhalen onder de knie te krijgen, en alle flippers waren te groot. Maar uiteindelijk had ik het duikvirus ook te pakken!
Nu ga ik weer op weg naar het Noorden van Thailand richting Laos, wellicht dat ik daar een nieuw reisgenootje tegenkom!

Hasta la vista, tot snel!

x sexy eric

  • 02 Maart 2009 - 08:13

    Dennis:

    Hé Sexy E.

    lekker man, duiken op ko tao! Heb je ook lionfish gezien?

  • 02 Maart 2009 - 08:14

    Kai Stevens:

    Die flippers staan je goed! Mooie fotoserie weer :)

    - Kai

  • 02 Maart 2009 - 11:56

    Karlijnusa:

    Heej Eric!
    Dat oe je maar weer goed man! Die blauwe zee op de achtergrond staat je goed! Nu nog een schone dame aan je zijde en jouw tijd kan niet meer stuk! ;)

    groetjes uit Atlanta

    PS, kom je ook een keertje hier langs? ;)

  • 02 Maart 2009 - 12:39

    Sexy Eric :

    Yo Karlijn,

    Het is de bedoeling dat ik de hele wereld over ga! Dus wie weet beland ik nog in Atlanta!

    Ik ben nu net van reisgenoot gewisseld. Het is de bedoeling dat ik steeds weer nieuwe wbj.nu reisgenoten krijg. Dus als je me ooit tegenkomt, sla je slag!

    Greetz,

    Sexy E.

  • 05 Maart 2009 - 09:21

    Deborah:

    Jeetje Sexy Eric jij gaat lekker!!!

    Suc6 met je reis!

    XXX

  • 10 Maart 2009 - 00:46

    Melissa:

    Hee Sexy Eric,

    Wat een reis ben je aan't maken zeg!

    Ook namens Ruben een dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sexy Eric

Ik ga op wereldreis met een budget van EUR 0,- Ladies, here i come! No more stress!

Actief sinds 02 Dec. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 19869

Voorgaande reizen:

10 November 2008 - 30 November -0001

No stress. I go wereldreis!

Landen bezocht: